Întrebări Frecvente


Coffer.ro este un site de tip cashback, mai exact un site care te ajută să economisești bani, recompensându-te pentru fiecare achiziție online, făcută prin intermediul său.

Pentru a utiliza Coffer.ro trebuie să urmezi câțiva pași simpli:

   Pasul 1: îți creezi un cont prin introducerea unei adrese de e-mail valide în pagina de Înregistrare;
   Pasul 2: activezi contul creat prin intermediul adresei de e-mail furnizate la Pasul 1;
   Pasul 3: te asiguri că setările browser-ului tău acceptă cookie-uri;
   Pasul 4: cauți magazinul preferat în lista partenerilor noștri;
   Pasul 5: accesezi magazinul de la care dorești să cumperi online prin Coffer.ro;
   Pasul 6: plasezi comanda online, nu telefonic;
   Pasul 7: verifici starea cashback-ului tău în secțiunea Cashback-uri din Cont Utilizator.

Cashback-ul este un premiu sub formă de bani, pe care utilizatorul are posibilitatea de a îl câștiga de fiecare dată când efectuează cumpărături de la partenerii noștri, prin accesarea platformei Coffer.ro.
Coffer.ro este recompensat cu un comision pentru fiecare vânzare generată magazinelor partenere. Comisionul respectiv este definit procentual și se aplică la valoarea comenzii tale.

Vei primi cashback realizând cumpărături online prin intermediul platformei Coffer.ro. De fiecare dată când te-ai decis asupra unui produs mergi la magazinul dorit din lista de magazine partenere și accesează pagina magazinului, acordând atenție finalizării achiziției.

Așadar, pentru fiecare cumpărătură făcută prin Coffer.ro, înregistrăm un comision din partea magazinelor partenere. Din acest comision îți oferim cashback o parte din valoarea comenzii tale. Astfel, de fiecare dată când faci cumpărături prin intermediul nostru se adaugă bani în contul tau din Coffer.ro.

Când atingi pragul minim de 50RON, intră în pagina Plăţi, iar noi îţi vom transfera banii în contul tău bancar.

Cashback-ul este calculat procentual în funcție de valoarea cumpărăturii realizate prin Coffer.ro, după ce se scad taxele de transport și TVA-ul pe produs/produse.

Procentul cashback-ului variază în funcție de magazin, însă metoda de calcul este aceeași.

Fiecare magazin partener oferă comisioane de valoare diferită.

După confirmarea înregistrării, pentru a putea beneficia de cashback, userul trebuie să îndeplinească cumulativ urmatoarele condiții:

   a) Să aibă cookie-urile activate;
   b) Să acceseze magazinele online prin link-urile existente pe Coffer.ro;
   c) Să finalizeze comenzile dorite;
   d) Să completeze câmpurile solicitate în pagina Profil (date personale și detalii bancare).

Cashback-ul nu va fi efectuat în următoarele cazuri, dar nu se rezumă la:

   a) comanda nu este finalizată;
   b) bunurile sunt returnate;
   c) vânzarea este anulată ori modificată prin orice mijloace;
   d) comanda nu este făcută online;
   e) când magazinul partener nu a fost accesat prin intermediul platformei Coffer.ro;
   f) browser-ul dvs nu are activate cookie-urile.;
   g) în situația neplăcută în care nu primim contravaloarea cashback-ului aferent din partea comercianților.

Cashback-ul acumulat se va încasa doar la solicitarea de către utilizator, cu condiția ca în cont să existe suma minimă de 50RON. Toate sumele sub 50RON vor fi ținute în custodia Coffer.ro.

Din momentul solicitării de către utilizator a cashback-ului acumulat, Coffer.ro se obligă să efectueze plata în maxim 3 (trei) zile lucrătoare în contul bancar furnizat la înregistrarea pe Coffer.ro.

Cashback-ul, chiar dacă este acceptat, va deveni plătibil în momentul în care Coffer.ro va primi din partea comerciantului comisionul aferent tranzacțiilor înregistrate.

Pentru a încasa cashback-ul acumulat pe Coffer.ro este nevoie să ne pui la dispoziție detaliile tale bancare reale și corecte, acest lucru incluzând și codul IBAN.

Pentru fiecare cumpărătură pe care o realizezi prin intermediul Coffer.ro primești cashback, indiferent de valoarea comenzii sau de magazinul de la care îți faci cumpărăturile.

Țineți cont de faptul că fiecare magazin partener oferă comisioane de valoare diferită, implicit și valoarea cashback-ului va fi alta în funcție de comerciant.

Nu există un termen, fiecare partener având politici diferite de procesare.

Dacă totuși au trecut 45 de zile iar cashback-ul tău sau tranzacția aferentă cashback-ului este în continuare în așteptare în secțiunea Cashback-uri din Contul meu, vă rugăm să ne trimiteți un mesaj folosind formularul din pagina Asistentă

Principala condiție pentru a putea beneficia de cashback este ca utilizatorul să acceseze magazinele online prin link-urile existente pe Coffer.ro.

De fiecare dată când faci o cumpărătură online prin intermediul nostru, cashback-urile tale vor fi înregistrate în contul tău. Pentru a îți vizualiza cashback-urile trebuie să accesezi platforma Coffer.ro, apoi să intri în Cont Utilizator, secțiunea Cashback-uri. Poți verifica starea cashback-urilor în orice moment.

"Înregistrat" reprezintă cashback-ul care a fost înregistrat şi care urmează să fie procesat (acceptat sau respins) de către magazinul partener de la care ai efectuat comanda.

"Acceptat" reprezintă cashback-ul care a fost procesat şi validat de către comerciant.

"Respins" reprezintă cashback-ul pentru care magazinele partenere nu au înregistrat comenzile aferente ca fiind finalizate cu succes. Dacă, de exemplu, nu ai plătit comanda, ai anulat-o sau ai returnat coletul, magazinul online va respinge plata aferentă tranzacției iar noi nu vom primi comisionul pe care trebuie să ți-l returnăm.

"Plătibil" reprezintă cashback-ul care a fost înregistrat, acceptat şi pentru care Coffer.ro a primit din partea comerciantului comisionul aferent tranzacţiei în cauză. În acest stadiu, dacă ai atins pragul de 50RON, îţi putem transfera banii în contul bancar.

"Plătit" reprezintă cashback-ul pe care ţi l-am transferat, la cererea ta, după ce ai strâns 50RON în contul tău.

De fiecare dată când faci o cumpărătură online prin intermediul nostru, cashback-urile tale vor fi înregistrate în contul tău. Pentru a îți vizualiza cashback-urile trebuie să accesezi platforma Coffer.ro, apoi să intri în Cont Utilizator, secțiunea Cashback-uri. Poți verifica starea cashback-urilor oricând dorești.

De asemenea, îți reamintim că poți face o cerere de retrage a cashback-ului în orice moment, cu condiția ca în contul tău să existe suma minimă de 50RON.

Chiar dacă o comandă a fost finalizată cu succes, anumite magazine își rezervă dreptul de a accepta cashback-urile doar după ce se încheie perioada legală în care clientul poate să modifice comanda ori să returneze produsul achiziționat.

Nu, va trebui să achiți integral produsul comandat urmând ca ulterior să primești cashback-ul.

Cashback-ul este calculat procentual în funcție de valoarea cumpărăturii, astfel tu vei primi înapoi în cont contravaloarea procentului din suma totală a produsului cumpărat la prețul afișat pe site-ul magazinului partener după ce ai îndeplinit toate condițiile menționate anterior.

Doar când atingi pragul minim de 50RON îți putem transfera banii în contul tău bancar. Așadar trebuie să mai acumulezi 15RON pentru a putea solicita transferul banilor.

Momentan valoarea totală a cashback-ului tău plătibil este de 43RON iar pragul minim de retragere este 50RON. Cashback-ul, chiar dacă este acceptat, va deveni plătibil în momentul în care Coffer.ro va primi din partea comerciantului comisionul aferent tranzacțiilor înregistrate.

În acest caz vă rugăm să accesați Cont Utilizator și să ne trimiteți un mesaj folosind formularul din pagina Asistentă, iar noi vom încerca să identificăm, împreună cu magazinul de la care ați efectuat cumpărătura, cauza neînregistrării tranzacției.

Atunci când valoarea comenzii tale se modifică din varii motive, valoarea cashback-ului aferent acesteia se va modifica, el fiind calculat procentual din suma finală.

Cashback-urile cu statusul “respins” reprezintă acele cashback-uri pentru care magazinele partenere nu au înregistrat comenzile aferente ca fiind finalizate cu succes. Dacă, de exemplu, nu ai plătit comanda, ai anulat-o sau ai returnat coletul, magazinul online va respinge plata aferentă tranzacției iar noi nu vom primi comisionul pe care trebuie să ți-l returnăm. Acestea sunt doar o parte din motivele pentru care procesarea cashback-ului nu se va efectua cu succes.

Nu se percepe nicio taxă pentru dobândirea statutului de membru, fiind necesară doar crearea unui cont.